بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲
پرداخت الکترونیک پاسارگاد، برترین شرکت از نظر رشد سریع 
شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در بیست و ششمین دوره رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران (IMI ۱۰۰) که روز دوشنبه، ۲ بهمن‌ماه در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد، برای دومین سال متوالی عنوان «شرکت برتر از نظر رشد سریع» را دریافت کرد.
کد خبر : ۲۷۷۹۹۰

به گزارش بورس نیوز، شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در بیست و ششمین دوره رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران (IMI ۱۰۰) که روز دوشنبه، ۲ بهمن‌ماه در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد، برای دومین سال متوالی عنوان «شرکت برتر از نظر رشد سریع» را دریافت کرد.

رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران (IMI۱۰۰) هرساله توسط سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌شود و هدف از آن شفاف‌سازی فضای کسب و کار و جایگاه اقتصادی شرکت‌های ایرانی و رتبه‌بندی آ‌ن‌ها از نظر میزان تاثیرگذاری در اقتصاد ملی، با هدف گسترش رقابت در فضای کسب و کار بنگاه‌های اقتصادی است و شاخص‌های حائز اهمیت آن، شاخص‌های اندازه و رشد شرکت، سودآوری و عملکرد، بهره‌وری، صادرات، نقدینگی، بدهی و شاخص‌های بازار هستند. 

پرداخت الکترونیک پاسارگاد در بیست‌و‌پنجمین دوره از این رتبه‌بندی نیز با ۲۵۶.۲۵درصد رشد که از فروش ۹.۳۷۱/۸ میلیارد ریال در سال مالی ۱۳۹۹ به ۲۴.۰۱۵/۴میلیارد ریال در سال مالی ۱۴۰۰ رسیده بود، موفق به کسب عنوان «شرکت برتر از نظر رشد سریع» شد و بالاترین ارتقا رتبه در بخش شرکت‌ها را از آن خود کرد.

این شرکت که با نماد بورسی پی‌پاد در فروردین ماه سال جاری در بازار بورس و اوراق بهادار عرضه شد، توانسته با پیشینه مثبت خود در شاخص‌های عملکردی و ارائه شفافیت‌های مالی، رتبه‌ها و جوایز متنوعی از جمله تندیس بلورین در ۳ دوره متوالی جایزه ملی مدیریت مالی ایران، دریافت تقدیرنامه ۳ ستاره در هفتمین دوره جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت و تندیس زرین برند محبوب در دو بخش پایانه‌های فروشگاهی و اپلیکیشن‌های پرداخت "پی‌پاد" را از آن خود کند. 

معرفی پی‌پاد به‌عنوان شرکت برتر از نظر رشد سریع برای دومین سال پیاپی، مهر تائید دیگری بر بهره‌مندی این شرکت از استراتژی‌های نوین و مدیریت دانش، زیرساخت‌های اثربخش مدیریتی و اقدامات موثر در حوزه پرداخت الکترونیک کشور است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر